Vrácení / výměna zboží
Naším hlavním cílem je vaše spokojenost se zbožím, které jste si na našem e-shopu zakoupili. Víme, že není vždy jednoduché odhadnout při nákupu na e-shopu správnou velikost nebo barvu zboží.
Nabízíme vám proto možnost vrácení nebo výměny zboží, a to v prodloužené lhůtě 60 dní po doručení balíčku.
Jak při vrácení či výměně zboží postupovat:
- Vrátit lze pouze neporušené, nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu.
- Pečlivě vyplňte vratkový formulář, který vám přišel společně s fakturou. Pokud ho nemůžete dohledat, tak je možné jeho stažení zde.
- Zboží na vrácení či výměnu a vyplněný vratkový formulář a kopii faktury nám zašlete na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o. , Školská 190, Kosoř, 25226 (NEZASÍLAT NA VÝDEJNÍ MÍSTO), nebo osobně přineste na naši pobočku - otevírací dobu a popis cesty najdete v sekci kontakt.
- Při vracení zboží osobně Vám bude částka za vrácené zboží následně převedena na Vámi uvedený bankovní účet.
- Při zasílání s jakýmkoli přepravcem zabalte vracené zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. V případě potřeby můžete v systému dopravce vyplnit své údaje (budete tak mít přehled o pohybu balíčku) nebo naše údaje - eshop@skiservis.cz, 725 196 030.
- Při zasílání poštou uveďte na vratkový formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.
- Při výměně zboží (chybný výběr ze strany zákazníka) bude účtováno poštovné ve výši 70 Kč (přeprava po ČR) nebo 3 € (přeprava po SK).
Zboží nezasílejte na dobírku. Žádné dobírkové balíky nejsou přijímány.
Výměna zboží bude provedena během několika pracovních dnů poté, kdy balík s vráceným zbožím dorazí na naši prodejnu.
Vždy je lepší si do prodejny ihned po zjištění nevyhovující barvy, či velikosti zavolat a zboží, za které byste rádi vámi zakoupený kus vyměnili, si co nejdříve rezervovat. Nemůže se tak stát, že zboží nebude skladem.